2009. január 24., szombat

Mérnök Úr első napja


Miután sikeresen lediplomáztam mindenkinek ezzel dicsekszem :) Azt hiszem ez érthető, hiszen én másfél évvel tovább kötődtem az egyetemhez, így az elszakadás is erősebb reakciókat vált ki. Sajnos nem volt senki, akivel leguríthattam volna a védés utáni jól megérdemelt sörömet, úgyhogy gyorsan be is vágtam egy gyrost. Meg utána még egy gyros tálat is :) Előző este óta nem ettem... Aludtam egyet, Imi hazajött, Dénes hazajött, Zoli is megérkezett, ekkor elkezdtünk pálinkázni, letoltunk vagy 3-4 felest itthon. Majd irány a város, azaz a kb 50 méterre lévő kocsma :) Egy sör letol, irány Martos, de bazz, elment a villamos, akkor még kaja. A város legjobb gyrososához mentünk, ami történetes a Király utcában található (szimpla kicsitől nem messze, ha valaki megnézné), és egy gyrost mindenki letolt. Én még mindig éhes voltam, úgyhogy bevágtam még egyet. Ennek később annyi szerepe volt, hogy bármennyi piát belém lehetett dönteni, nem rúgtam be. Aztán eljutottunk Martosba, ahol a sör mellé tequila körök társultak, mindenki körbehívott mindenkit, a végső tequila dupla lett, utólag kiderült, hogy ez hiba volt, de csak a többeknek.
Elnéztünk még a Kaméleon nevű helyre, amit egy kicsit sajnálok, mert nem nekünk való volt szerintem. Imi már néha megbicsaklott a pultnál, olyan részeg lett, pedig odafelé menet a mozgólépcsőn még lelkesen futkározott ellenkező irányba :) Kb egy órát tölthettünk a helyen és indultunk is haza. Dénes még egy kapualjba szeretett volna tenni egy róka nevű állatot, de szerencsére ez nem sikerült.
Látható, hogy megvolt az estében a potenciál, de nem tudtuk kihasználni. Mérnöki létem következő célja, hogy szombat este Veszprémben ezen a hatékonyságon javítsak. Azért az eredmények közé sorolható, hogy volt egy napom, amikor csak gyrost ettem.
És hogy miért írok ennyi nem is érdekes dolgot? Mert Dénesre várok, aki annyira kész van, hogy alig tud felkelni, hogy hazainduljunk, meg szájmenésem van (vagy gépelésnél kézmenés?).

4 megjegyzés:

  1. jó a kép
    és mennyi volt a legolcsóbb gyros? jó is volt?

    VálaszTörlés
  2. 600 már szinte mindenhol
    és tényleg durván jó gyrost csinálnak ott a Király utcában, most már ki merem állítani, hogy a legjobbat

    VálaszTörlés
  3. Én 4 gyrost számoltam? Elvétettem? Különben is, Te nem mennyiségre mész?

    Kezdenek megint hiányozni az ilyen partik. Nyaff. :D

    VálaszTörlés