2008. december 25., csütörtök

Dec 23-i forralt borozás

Megvolt, jó volt, forralt bort én nem ittam (na jó, valakiét egyszer lenyúltam), mások igen. A szürkebarát emlékeztetett a volt lovassys folyosóra, hiszen máshonnan jött embert nem nagyon lehetett látni. Azért a tulajok is megérezték a pénz szagát, és egy órával tovább voltak nyitva, de 11kor már más helyet kellett nézni. Nagy nehezen kikötöttünk a Maricában, itt már csak a banda fele volt jelen, de sebaj, egy sör még itt is elfogyott zárás előtt. Aztán mindenki haza. Egy sört még meg akartam inni, hiszen ha végre bejöttem a városba, akkor fogyasszak is. Diával elmentünk a kanyonba, ahol meglepő módon még több régi lovassys volt, de itt már kiegészült a választák vetésis arcokkal. Egy sör letol, indul haza. Jéé egy aranyos, fekete, fiatal kutya. Ja hogy kóbor, és bazz, nem lehet lerázni. Na jó, sietés, engem valójában nem is érdekelsz viselkedés felvétele, de a kutya még mindig jön és nyalogatja a kezem, meg ugrál. És ez így ment egészen addig, amíg ki nem kötött a kertünkben (Diára nem lehetett rásózni, mert ő már befogadott egy másikat pár napja, elég hihetetlen. De én elhittem...). Aztán reggel, már bor és sörmentes fejjel eszembe jutott, hogy nálunk bizony nem maradhat, mert 3 hetente járunk haza, addig meg nem szokták kibírni kaja nélkül, macskából meg csak 4 van, szóval azokkal se telne be túl sokáig. Ezen kívül most nálunk vendégeskedik nővérem Lengyelországban élő magyar vizslája, ami nem szereti a kan kutyákat, főleg a nála kisebbeket. Úgyhogy jelenleg szegény kiskutya Hergóéknál van elhelyezve, amit ismét nagyon szépen köszönök, de gazdát kéne neki találni. Legkésőbb január 5-ig el kéne valahol helyezni, különben menhelyre kell beadnom, amit nem szeretnék. Állatorvoshoz elvittem, semmi baja, nagyon játékos, 4 hónapos, keverék kutya. Lehet egy kicsit nagyra fog nőni, mondjuk 50 kilósra :) De ezen kívül tökéletes. Aki tud segíteni, az jelezze!

1 megjegyzés:

  1. Kutya nem kell, a borozásról sajnálom, hogy lekéstem. Nem tehetek róla, New Yorkban havazott.

    VálaszTörlés