2008. november 11., kedd

Sverige

Na üdv mindenkinek!
Úgy terveztem, hogy kicsit gyakoribb feedbacket fogunk adni innét északról, de Stockholmban a szálláson nem volt wifi, a városban pedig mindenhol fizetős volt, ergo beszoptuk.
Szóval megjöttünk csütörtök este, Skavsta reptér, aki akar jó szállást, a szomszéd Connect Hotel odabasz, főleg a reggelijük :)
Stockholm utána 3 nap, hogy kinek mennyire tetszene azt nem tudom megítélni, szerintem rendjén van abszolút. (Absolut is rendjén van) Aki erre jár, a skanzent mindenképp nézze meg. Egyrészt mert ez volt az első a világon, másrészt mert kurvajó, harmadrészt mert van bamba jávorszarvas is. Vasamuseet szintén komoly, itt van kiállítva az a hadihajó, melyet megépítettek az büszke svédek a világot okítani hajóépítésből, majd az első utján a stockholmi kikötőben el is süllyedt annak rendje és módja szerint. Királyi palota sem csúnya, és lehet a városban mindenhol vásárolni sokmindent. Főleg ruhát. Emo-s cuccokat kedvelők előnyben, volt pl. Tokio Hoteles miniszoknya meg még tucat "okos" dolog...
Jah, Ericcsonos bandának üzenem, hogy a szállásunk mellett volt egy akkora Ericcson irodaház mint a fél BME campus... Gondoltam lefotózom, de aztán engem mégsem érdekelt annyira :)
Tegnap óta már Jönköpingben esz minket a jó sor, Eszternél. Szállás kicsit fajább mint eddig, és kaja is van végre emberi (nem csak édes kenyér). Csajok épp aktívkodnak a konyhában, asszem spenótos tészta készül (illetve mindjárt kész), én meg éhes vagyok, úgyhogy be is fejezem a mondókát.
Esik az eső, nincs hó és mindenki hülyén öltözködik :)

5 megjegyzés:

  1. nincs wifi? milyen főváros az?
    jo szorakozást amugy

    VálaszTörlés
  2. Wifi van mindenhol, csak kódolt vagy fizetős. 1 óra 2k...

    VálaszTörlés
  3. van valami hivatalos ok is arra, hogy körülnézzetek Svédországban, vagy csak a kíváncsiság utaztat
    meg Jönköpingben is szállodában vagytok, vagy bepréseltétek magatokat Eszterékhez

    VálaszTörlés
  4. A kommentekre is lehessen már feliratkozni (RSS), plz.

    VálaszTörlés
  5. valamit állítottam, de nem tudom mennyire lesz kielégítő...

    VálaszTörlés