2008. november 1., szombat

"Behánytál a kocsimba! Ki kell fi-zet-ned!"

Na tegnap körülbelül ez csapta meg az ingerküszübömet, amikor az egyébként frankón sikerült VET-VM hurkaparty után otthon ültem a gép előtt.
Történt ugyanis, hogy az utcánkban pár külföldi hölgy haza akart volna menni valószínűleg valami házibuliból nem kimondottan józan állapotban. Hívtak egy taxit, ami meg is jött. És körülbelül itt kapcsolódtam be az eseményekbe:
A taxis áll a csajokkal szemben és azt mondja, hogy "nézd meg, behányt". Mármint valamelyik csaj a kocsi hátsó ülésére. Ahelyett hogy beszállt volna a kis buta... Szóval faszikám próbálta elmagyarázni nekik, hogy márpedig ezt ki kell fizetni, a csajoknak viszont eszük ágában sem volt beszállni addigra már a taxiba. Tegyük hozzá, egy lehányt ülésre én sem ülnék meg, még akkor sem ha történetesen a saját gyomortartalmam lenne az... :)
Kb 6-7 percig követtem az eseményeket, azalatt a címbeli 2 mondaton kívül nem sok konkrétum hangzott el, én viszont meguntam és bejöttem az erkélyről, szal nem tudom a sztori végét.
Ami kurvára érdekel: szerintetek nem félelmetesen szánalmas hogy egy taxis annyit nem tud angolul elmagyarázni, hogy "ki kell fizetned?".
Ami pedig eszembe jutott: anno Blaháról kellett volna elérnem a csepeli éjszakai buszt, úgyhogy odamentünk egy taxihoz (Örs, Matyu, még páran). A taxis mondott valami 2000 pénzes árat, amin én ledöbbentem. Matyu meg elővette a 30 centis disznóbökőt, amit előtte találtunk az egyik kuka mellett és azzal hadonászva magyarázta hogy ez márpedig lehúzás. Természetesen nem utaztam azzal a taxival :D

4 megjegyzés:

  1. A taxis megértette Matyu álláspontját?

    VálaszTörlés
  2. Arra emlékszem hogy szereztünk egy korrekt bökőt még anno a Blaha környékén, meg arra is, hogy az éjszakai buszon jól elfértünk, mert tisztultak a környékemről az emberek, aztán pedig itt az egyetem körül még meg is álltam és a járdaszegélyen meg is éleztem. Arra nem emlékeztem, hogy egy taxist akartam vele rábeszélni valami kedvezményes árra. Örülök, hogy megemlítetted, jót derültem :) ! Mekkora este volt!!

    VálaszTörlés
  3. Jaja jofele akacfas zulles:)

    VálaszTörlés