2009. március 27., péntek

J'ai visité Paris la semaine passée

Röviden és tömören: találkoztam Sanyival (a párizsival) a hét elején és végén, megnéztük a szokásos nevezetességeket. Hétközben nappal egy "Scientific Research Methods" előadássorozaton vettem részt, esténként pedig bolyongtam a francia fővárosban. Egyik nap pedig meglátogattam a föld alatti katakombákat, ahogy a bal oldali képen is látható :)

Meg persze ettem francia különlegességeket, például egy kis csigát előételnek (ki találja meg a tányéron a már kifosztott darabot? :)

7 megjegyzés:

  1. fasza a katakombas kep:)
    es mijen volt a csiga, meg sose ettem
    igy ranezesre eleg gusztustalan

    VálaszTörlés
  2. Enfin, nous avons jeté une bouteille de vin a la poubelle la derniere nuit... Ce n'était pas facile...

    VálaszTörlés
  3. ennek van vmi értelme?
    kidobtatok egy borosüveget és ez nehéz volt?
    vagymi?

    VálaszTörlés
  4. Igy tortent -- bar az ertelmet azota is keresem: Az egyik egyetemi campus kertjeben ultunk ugy ejfeltajban, bort ittunk, mikor megjelent egy biztonsagi or szeru ember, aki eleg hatarozottan kizavart, es kozben legalabb 12-szer mondta, hogy "poubelle!", a borosuvegre mutatva. Minden erofeszites ellenere vegul praktikusan kidobatta velunk az uveget, amibol alig ittunk ket poharral...

    VálaszTörlés
  5. Persze azt tegyük hozzá, hogy ez az incidens a biztonsági őrökkel azért történt, mert a cserehallgatóknak rendezett záróbuli elég pocsékra sikerült (lepukkant kolesz aljában, ingyenpia->mindenhol folyt és ragadt minden, radiátorok 100%on), és a kerti bor magányába kellett menekülnünk onnan.

    VálaszTörlés
  6. A katakombás kép tényleg elég jó lett. Alig ismertem fel a másik két srácot.

    A cserediákos buli nálunk nem volt olyan rossz. Én akkor teleportáltam először Párizsban.

    VálaszTörlés