2008. október 24., péntek

masodik bejegyzesem

Ismet udv Krakkobol!

Tegnap is sikeres napot zartunk: megneztuk a varat, maszkaltunk a varosban. Aztan este iszogattunk a szallason helyiekkel, majd elmentunk egy beajanlott helyre bulizni. Ennyire emlekszem, a tobbi nagyon nem tudom hogy tortenhetett. Az biztos hogy sok embert meghivtam felesre, meg tancoltunk, probalkoztunk, egyszer majdnem verekedtunk (a sracnak nem tetszett, hogy csajozni akarunk, es pont az o ismeroseit neztuk ki...). Szerencsere vigyaztak ram a tobbiek, termeszetesen en is rajuk :) Aztan ennel a pontnal elteleportaltam egy lakotelepre, de valahova a vilag vegere. Csak kepek vannak a fejemben, pl hogy keriteseken maszok at, gyarakat latogatok, foldon fekszem stb. A tenyeremrol meg most sem tudom lemosni az olajat, jo kerdes hogy kerult oda. Bemasztam egy taxiba, de nem tudtam hol lakunk, a terkepem is elveszett, szoval elvitettem magam egy ismert pontra a varosban. Legalabbis azt hittem ismerem, de ez valami palyaudvar volt. Ott megreggeliztem es felszalltam egy veletlenszeruen kivalasztott villamosra, ami pont jo helyre hozott, istentelen nagy szerencsem volt :) Es ennyi tortent, most mar csak nyalogatom a sebeimet, blogot irok es folyton vizet iszok. Jo hely ez a Krakko, azt hiszem elkezdek Lengyelul tanulni....

4 megjegyzés:

  1. Ez igencsak zseniális sztori! :) Durván küldöd.
    Gondolom olcsó se volt.
    És hogy netezel amúgy?

    VálaszTörlés
  2. Janinak is van valami hasonlo tortenete
    egyebkent kibaszott sok penzem ment el, dehat ez van, meg kell adni a modjat :)
    net meg itt van a szallason, ingyen lehet hasznalni

    VálaszTörlés
  3. Most kimenteted Krakkóba, és ott mindenki autonóm bulizik? :)

    VálaszTörlés
  4. csak a hazajutas volt kulon
    Jani pl fel10re ert haza, igaz o inkabb villamosozott, mint tulelo turara ment

    VálaszTörlés