2008. október 23., csütörtök

elso bejegyzes az elso bloggertol

Elso bejegyzes: Krakkoba erkeztunk. Nem sok mindent tudtunk csinalni a nap soran, mivel kb 4re erkeztunk a szallasra. Elmentunk kajalni, aztan ittunk. Sokat. En meg talalkoztam szuleimmel, akik valtottak (adtak...) nekem penzt, amit azota sajnos kb el is koltottem (lasd a 2. naprol szolo bejegyzest). Amikor visszaertem a tobbiekhez, akkor mar olyan reszegek voltak, hogy az utcan hoborogtek, ordibaltak. Csodas volt... Egyszeruen keptelenek voltunk barmerre is haladni, mert annyira keszen volt Jani, Bence es a Paci. Ferivel el is keveredtunk egy orara, mivel el akartunk menni hugyozni, csak nem tudtunk sehol, es csak mentunk, mentunk, mentunk, egeszen egy parkik. Na de a lenyeg, hogy tobbiek az elvalas helyetol kb 50 meterrel arrebb voltak 1 ora utan is, egy kocsmban. Bence es Jani olyan reszeg volt, hogy percenkent tortek a poharakat, ontottek le minket. Amikor ezt megemlitettem Bencenek, akkor okosan elkezdett kotekedni, rangatott, ram akarta donteni az asztalt, sorrel probalt leonteni stb. 10 perc utan ezt megunva kapott egy jobbost, ami csak arra volt jo, hogy Bence leult es szidott, Jani meg az eddigieknel is hulyebb lett. Ennyit az esterol, nem volt rossz, csak a tobbiek tul reszegek voltak hozzam kepest.
Kb ejfelre hazaertunk. Most nem tudok jobb bejegyzest irni errol, elnezest. Majd kesobb remelem fejlodnek iroi kepessegeim.
A tobbiek meg kezdjek el gyartani a bejegyzeseket, mert nem sajat blogot akartam inditani, hanem kozoset!!!

6 megjegyzés:

  1. A pofon az nem maradhat el nyilván!
    Azt mondjuk nem vágom engem miért hívtál közreműködőnek, bár az igaz hogy konkrétan még nem mentem el.
    Na mind1, jó bulizást ott nektek.

    VálaszTörlés
  2. Hogy tudok regelni? Vagy hívjatok mán meg!

    VálaszTörlés
  3. A pofon...

    Mi a szart keresel te Krakkóban?

    VálaszTörlés
  4. Hát nem tudta hogy a Peti Felix-Love?
    Én nem vágom hogy lehet hozzáadni közreműködőket.

    VálaszTörlés
  5. Zoli meghivtalak, majd otthonrol beallitom a jogokat stb
    egyebkent meg azert vagyunk itt, hogy varost nezzunk, ami nyilvan jo dolog :)

    VálaszTörlés
  6. Petike, te igen magasra teszed a lécet!! Ezt nem mostanában fogjuk túlszárnyalni! :)

    VálaszTörlés