2009. február 14., szombat

Ordovícium

Na ki tudja, hogy mi az ordovícium?
Segítség: http://hu.wikipedia.org/wiki/Ordovícium
Ebből alighanem teljesen egyértelmű, hogy egy zenekarról lesz szó, mégpedig az Ordovícium Freedoom Pröjektről! \m/
Na nem a bandámnak lett ez a neve (az maradt Let's get...), hanem ez egy banda ahova meg lettem invitálva szépen magyarosan mondva. Merthogy a doboknál bizonyos Neu Gergő alkot, aki elárulta hogy széles-e földkerekségen nem ismer nálam jobb basszerost. Ez pedig annyira meglegyezgette hiúságomat hogy elkezdtem érdeklődni a dolog iránt, lett egy sörözés, aztán most már egy próba is, és a jelek szerint megfelelek a zenekar igényeinek is. (hogy most én vagyok jó vagy az igények alacsonyak, az más kérdés)
Ami a lexebb az egészben: koncert is lesz, úgyhogy jó előre hirdetem:
MÁRCIUS 13-án az AFTER MUSIC CLUB-ban Ordovícium Freedoom Pröjekt!

Trivia: melyik személy vagyok a promófotón?

5 megjegyzés:

  1. háh
    én már voltam koncerten is:)

    VálaszTörlés
  2. Én először az anyukára tippeltem volna, de most inkább azt mondom, hogy a "halott, de büszke" figura.

    VálaszTörlés
  3. miért pont 13??? aznap repülök Párizsba, lemaradok az évek óta várt koncertről :( van még tervbe véve máskor is?

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok az új zenekarodhoz, biztos nagyon jók!

    VálaszTörlés